Cokoladne kuglice (Çikolatalı toplar)


(TÜRKÇE İÇİN SAYFAYI AŞAĞIYA KAYDIRIN) Cokoladne kuglice za sve ljubitelje cokolade. Sinoc sam ih napravila, jutros mi je to bio dorucak 🙈 Ne znam da li da se smijem ili placem :-) Kako god, ukus je predeeedobar, obavezno probajte. Od dole navedenih sastojaka, ja sam dobila bas punoo, Vi za pocetak mozete smanjiti sastojke na pola, pa presudite sami.

SASTOJCI:
  • 250gr napolitanki s ljesnjakom
  • 300gr sjeckanih ljesnjaka
  • 150gr cokolade (ja sam koristila mlijecnu)
  • 250gr margarina
  • 100gr nutele, ili nekog drugog coko krema
                                                                    GLAZURA:
  • 3 kasike ulja
  • 150gr cokolade
Margarin rastopiti sa cokoladom, dodati nutelu i sve dobro izmjesati. Izmrviti napolitanke i pomjesati sa sjeckanim ljesnjacima. Cokoladnu mjesavinu sjediniti sa mjesavinom napolitanki i ljesnjaka. Dobro izmjesati, i ostaviti najmanje 3 sata da se hladi. Od ohladjene smjese praviti male kuglice, pa ih umakati u prethodno pripremljenu glazuru.




ÇİKOLATALI TOPLAR
  • 250gr fındıklı gofret
  • 300 gr çekilmiş fındık
  • 150gr çikolata
  • 250 gr tereyağı
  • 100 gr çokokrem
UZERİ İÇİN:
  • 3 kaşık sıvı yağ
  • 150 gr çikolata
Margarin ve çikolata birlikte eritilir. Eriyen margarin ve çikolataya çokokrem eklenir, iyice karıştırılır. Sonra fındık ve gofret mutfak robotu ile parçalanır. Tüm malzemeler karıştırılır ve en az 3 saatliğine buzdolabında bekletilir. Dolaptan çıkardığımız karışımdan ceviz büyüklüğünde toplar yapılır. Önceden eritilmiş çikolata ve yağ ile kaplanarak tekrar dolaba koyulur.
AFİYET OLSUN!

Primjedbe

Popularni postovi